Sunday, December 20, 2015


ការរៀបចំអង្គភាព Flattening Organization
អង្គភាពការិយាល័យធិបតេយ្យធំៗមួយចំនួនដែោបានអភិវឌ្ឍឡើងជាដំបូងនៅមុបនអាយុកាលកូមព្យូទ័រជាញឹកញាព់គ្មាន ប្រសិទ្ធភាពទែព្រោះវាមានការផ្លាស់ប្ដូរយឺតយ៉ាវនិងមានលក្ខណៈប្រកួតប្រជែងតិចតួចជាជាងអង្គភាពដែលបង្កើតថ្មីៗ។​គ្រុមហ៊ុនធំៗទាំងនេះមានមួយចំនួនបានបង្រួមតូចដោយកាត់បន្ថយចំនួននិយោជិក និងថំនួនថ្នាក់នៅក្នុងឋានានុក្រុមអង្គភាពរបស់ពួកគេ។ ជាក់ស្ដែង Eastman Chemical-co បានផ្ដាច់ខ្លួនចេញក្រុមហ៊ុនKodak​ក្នុងឆ្នាំ១៩៩៤ ចំនូលត្រឹម ៣.$ ពាន់លាន ប៉ុណ្ណោះហើយមាននិយោជកធ្វើការពេញម៉ោងចំនួន ២៤០០០នាក់។​នៅឆ្នាំ ២០០០ ក្រុមហ៊ុននេះបានបង្កើនចំនូល របស់ខ្លួនរហូតដល់ ៥ពាន់លានដុល្លាដេលមាននិយោជក្រឹមតែ១៧០០០នាក់ប៉ុណ្ណោះ។
នៅក្នុងក្រុមហ៊ុនទំនើប កម្រិតឋានាក្រមនៅក្នុងអង្គភាពគឺមិនបាត់បង់ទេប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុនទំនើបបានអភិវឌ្ឍខ្លួនឲ្យទៅជាឋានានុក្រមដ៍ប្រសើរបំផុតដែលធ្វើឲ្យបន្ទុកនៃការសម្រេចិត្តមានតុល្យភាពនៅទូទាំងអង្គភាពដោយផ្ដល់ឲ្យនូវលក្ខណៈអង្គភាពសាមញ្ញ។​ក្រុមហ៊ុនសាមញ្ញនេះមានកម្រិតគ្រប់គ្រងតិចតួចដោយនិយោជកកម្រិតទាបត្រូវបានគេផ្ដល់ឲ្យសម្រេចចិត្តច្រើនជាងកាលពីអតីតកាល។​ពួកគេមិនចាំបា​ច់ធ្វើការតាមស្តង់ដារពី៩ទៅ៥ ​ម៉ោង ហើយក៏មិបចាំបាច់ធ្វើការនៅក្នុងការិយាល័យដែរ។ បន្ថែមលើនេះទៀតនិយោជកប្រភេទនេះប្រហែលជាត្រូវគេបំបែកឲ្យនៅធ្វើការ តាមតំបន់ហើជូនកាលធ្វើការមួយចំហៀងពិភពលោកដែលឆ្ងាយជាងអ្នកគ្រប់គ្រងផងដែរ។
បច្ចេកវិទ្យាពត៌មានមាននាសហសម័យអាចបង្កើតពត៌មានដែលមានលទ្ធផលទៅដល់ខ្សែបណ្ដាញបុគ្គលិកដើម្បីឲ្យពួកគេអាចធ្វើការសម្រេចចិត្តដែលពីមុនត្រូវធ្វើដោយអ្នកគ្រប់គ្រងជាមួយនឹងភាពរហ័សនៃបណ្ដាញពិភាពលោកដូចជា Internet សមាជិកក្រុមការងារអាចចូលរួមសហការយ៉ាងជិតស្និតទោះជាទៅទីតាំងឆ្ងាយយ៉ាងណាក៏ដោយ។​គារប្រែប្រួលទាំងអស់នេះមានន័យថាទំហំនៃការគ្រប់គ្រងត្រូវបានពង្រីកធំឡើតដែលអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកគ្រប់គ្រងថ្នាក់ខ្ពស់អាចចាត់ចែងនិងត្រុតពីនិតយបុគ្គលិកកាន់តែច្រើននៅទីកន្លែងឆ្ឆាយៗក្នុងពិភពលោក។​ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនបានលុបបំបាត់ចោលនូវអ្នកគ្រប់គ្រងថ្នាក់កណ្ដាលដែលជាលទ្ធផលនៃការប្រែប្រួលនេះ។​គ្រុមហ៊ុន AT&T ក្រុមហ៊ុនIBM ហើយក្រុមហ៊ុនGeneral Motor គឺគ្រាន់តែជាក្រុមហ៊ុនមួយចំនួនដែលបានកាត់ន្ថយបុគ្គលិកជាំងក្រុមហ៊ុនមួយចំនួនដែលបានកាត់ន្ថយបុគ្គលិកជាង​៣០០០០​នាក់ដែលជាំអ្នកគ្រប់គ្រងថ្នាក់កណ្ដាល។
ការបំបែកការងារពីទីតាំង Separating Work from Location
បច្ចេកវិទ្យានៃការទំនាក់ទំនងបានកាត់បន្ថយចំងាយសម្រាប់ប្រភេទការងារជាច្រើនក្នុងស្ឋានផាពជាំច្រើន។​អ្នកលក់អា​ចចំណាយពេលវេលាកាន់តែច្រើនជាមួយអតិថិជានរបស់ខ្លួន​ហើយអាចមានពត៌មានថ្មីៗ ទាក់ទងនឹងពួកគេទោះជាអ្នកលក់ យកឯកសារតិចតយចតាមខ្លួនក៏បាន។​និយោជកជាច្រើនអាចធ្វើការយ៉ាងឆ្ងាយពីផ្ទះ រឺរថយន្តពួកគេហើក្រុមងហ៊ុនអាចសល់កន្លែងទំនេរក្នុងការិយាល័យក្នុងការជួបជាមួយអតិថិជានរឺនិយោជកផ្សែងទៀត​ហើយផ្នែកទាំងមួលរបស់អង្គភាពត្រូវបាត់បង់។ជាក់ស្ដែងស្តុកនិងសម្ភារៈទាំងឡាយអាចជាត្រូវបានលុបបំបាត់ខណៈដែលអនកផ្គត់ផ្គង់ភ្ជាប់ខ្លួនទៅនិងប្រព័ន្ធកុំព្យូទ័រ របស់ក្រុមហ៊ុនហើយចែកចាយតែអ្វីដែលចាមបាច់និងទាន់ពេលវេលា។ក្រុមការងារមួយដែលចេះសហការនៅឆ្ងាយពីគ្នារាប់រយគីឡូម៉ែត្របានក្លាយជាការពិខណៈដែលអ្នករចនាធ្វើការជាមួយគ្នាលើផលិតផលថ្មីមួយបើទោះបីជាពួកគេនៅម្ខាងទ្វីបម្នាក់ក៏ដោយ។​ក្រុមហ៊ុន Ford Motor Co. បានសម្រាប់ខ្លួនចូលក្នុងទម្រង់នៃការសហការឆ្លងទី្វបដើម្បីរចនាឡើងនូវផលិតផលទូរសព្ទដៃរបស់ខ្លួនដោយគាំទ្រដោយបណ្ដាញទាមនាក់ទំនងដែលមានសមត្ថភាពខ្ពស់និងកម្មវិធីរចនាដែលមានជំនួយពីកុំព្យូទ័រអ្នករចនាម៉ូតរបស់ក្រុមហ៊ុន Ford បើកសម្ភោធមជ្ឈមណ្ឌល រចនាម៉ូតមួយឈ្មោះថាMustang ក្នុងក្រុង Dunton ប្រទេសអង់គ្លេស។មជ្ឈមណ្ឌលនេះអ្នករចនាម៉ូតធ្វើការតំណាលគញនាពីទីក្រុងDearborn, Michigan and Duntonដែលមានជំនួយខ្លះពីអ្នករចនាម៉ូតពីជប៉ុននិងអូស្រា្តលី។​ពេលរចនាចប់ស្រេចបាច់វិស្វកររបស់Ford បានកែច្នៃនូវម៉ូតផ្សេងៗតាមវិធីនេះហើយកំពុងសំឡឺងមើលបច្ចេកវិទ្យាលើបណ្ដាញសម្រាប់ការសហការពីទូទាំងពិភពលោក។
ការទទួលស្គាល់ចរន្តការងារReorganizing Eorkflows
ប្រពន្ធពត៌មានបានកំពុងជំនួសជាលំដាប់នូវជាមហានការងារធ្វើដោយនៃឲ្យទៅជាំចរន្តការារនិងដំនើរការងារដើរដោយស្វ័យប្រវត្តិ។​ប្រព័ន្ធការងារបែបអេឡិចត្រូនិចបានជួយកាត់បន្ថយថ្ៃដើម្បីនៃប្រតិបត្តិាករក្នុងក្រុមហ៊ុនជាច្រើនដោយលុបបំបាត់ក្រដាសនិងទំលាប់ដែលធ្វើដោយដៃ។​ការគ្រប់គ្រងចរន្តការងារដែលមានលក្ខណៈជឿនលឿនបានជម្រុញឲ្យមានប្រតិបត្តិការជាច្រើនមិនត្រឹមតែដើម្បីកាត់បន្ថយថ្លៃដើមប៉ុណ្ណោះទេតែថែមទាំងចួយអភិវឌ្ឍន៍សេវាអតិថិជានស្របគ្នាទៀតផង។ជាក់ស្ដែងក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងអាចបង្កើតសង្វាក់នៃប្រតិបត្តិការណ៍សម្រាប់ការធានារ៉ាប់រងថ្មីពីសប្ដាហ័ឲ្យមកជាថ្លៃវិញ។ចរន្តការងារដែលរៀបចំថ្មីអាចមានផលប៉ះពាល់យ៉ាងជ្រៅលើប្រសិទ្ទិភាពរបស់៉អង្គភាពហើយថែមទាំងអាចនាទៅដល់កំណែទម្រង់រចនាសម្ព័ន្ធផលិតផលនិងសេវាកម្មថ្មីទៀតផង។
ការបង្កើនសមត្ថភាពបត់បែនក្នុងអង្គភាពIncreasing Flexibility of Organizations
ក្រុមហ៊ុនអាចប្រើបច្ចេកវិទ្យាទំនាក់ទំនងដើម្បីរៀបចំចាត់ចែងក្នុងមធ្យោបាយមួយដែលអាចបត់បែនបានកាន់តែលឿនដោយបង្កើសមត្ថភាពរបស់ពួកគេទៅនិងកាផ្លាស់ប្ដូឬក្នុងទីផ្សារនិងដើម្បីឆកយកអត្ថប្រយោជន៍ពីឪកាសថ្មីៗ។​​ប្រព័ន្ធព័ត៏មានអាចផ្ដល់សមត្ថភាពបត់បែនបន្ថែមឲ្យក្រុមហ៊ុនដើម្បីយកឈ្នះកម្រិតលេចឡើងដោយទំហំនៃអ្គភាប។​តារាងខាងក្រោមពណ៌នាពីមធ្យោបាយដែលប្រព័ន្ធទំនាក់ទំនងជួយក្រុមហ៊ុនតូចបំពេញការងារច្រើនហើយជួយក្រុមហ៊ុនធំៗ ធ្វើការតិចតួចជាក់ស្ដែងក្រុមហ៊ុនខ្លះផ្ដល់សេវាកម្មលើបណ្ដាញដល់អតិថិជនខ្លួននិងមិនបាច់ថែមថ្លៃដើមលើផលិតផលតូចៗ។
Mass Customization: ជាការប្រើកម្មវិធីនិងបណ្ដាញកុំព្យូទ័រដើម្បីគ្រប់គ្រងផលិតកម្មឲ្យបានល្អដើម្បីបញ្ជូនផលិតផលឲ្យដល់អតិថិជានកាន់តេងាយនិងមិនបាច់ថែមថ្លៃដើមលើផលិតផលតូច។
v  ការផ្លាស់ប្ដូរដំណ់រការគ្រប់គ្រង The Changing Management Process
បច្ចេកវិទ្យាពត៌មានកំពុងតែកំណត់ឡើតវិញនូវដំនើរការគ្រប់គ្រងដោយផ្ដល់ឲ្យនូវសមត្ថភាពថ្មីដ៏មានថាមពលដើម្បីជួយអ្នកគ្របគ្រងឲ្យធ្វើផែនការរៀបចំចាត់ចែងការដឹកនាំនិងការត្រួតពិនិត្យកាន់តែបរសើរ។ បច្ចុប្បន្នវាលទ្ធភាពសម្រាប់អ្នកគ្រប់គ្រងដើម្បីរក្សាពត៌មានលើករបរតិបត្តិការងារចំពោះកម្រិត​ជាក់លាក់នៃប្រតិបត្តិការពីគ្រប់ទីកន្លែងនៅក្នុងក្រុមហ៊ុននិងគ្រប់ពេលវេលា។លទ្ថភាពអស្ារ្យហើយនិងភាពលម្អិតនៃពត៌មានធ្វើឲ្យមានលទ្ធភាពធ្វើផែនការប៉ានប្រមាណហើយនិងត្រូតពិនិត្យបានច្បាស់កាលពីមុន។​បច្ចេកវិទ្យាពត៌មានបើកឲ្យមាននូវលទ្ធភាពថ្មីៗសម្រាប់ការដឹកនាំ។​ដោយការបេអចែកពត៌មានតាមបណ្ដាញអេឡិចត្រុនិចអញនកគ្រប់គ្រងថ្មីអាចធ្វើទំនាក់ទំនងយ៉ាងទៀង៉ទាតៀនិងមានប្រសិទ្ធភាពជាមួយនិងនិយោជិករាប់ពាន់នាក់ថែមទាំងអាចរៀបចំកិច្ចការការងារដែលនៅឆ្ងាយៗនិងក្រុមងារដែលមិនអាចជយបមុខគ្នាផ្ទាល់។
v  ការកំណត់តំបន់កាន់កាប់របស់អង្គភាព Redefining Organizational Boundaries
ទ្រង់ទ្រាយសំខាន់ៗនៃការបញ្ចូលឲ្យទៅជាក្រុមហ៊ុនទំនើបគឺជាសមត្ថភាពធ្វើអាជីវកម្មឆ្លងកាត់ព្រំដែនក្រុមហ៊ុនឲ្យមានប្រសិទ្ធភាពតាមដែលក្រុមហ៊ុនអាចធ្វើទៅបាន។ ប្រព័ន្ធមានដែលភ្ជាប់បណ្ដាញអនុញ្ញាតឲ្យក្រុមហ៊ុនជាច្រើនអាចសម្របសម្រួលជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀតពិចំងាយប្រតិបត្តិការដូចជាការបង់ប្រាក់ការបញ្ជាទិញអាំចនិងត្រុវបានផ្លាស់ប្ដូរជាអេឡិចត្រូនិចក្នុងចំណោមក្រុមហ៊ុនផ្សេងៗគ្នាដោយកាត់បន្ថយថ្លៃដើមផលិតផលនិងសេវាពីផ្នែកខាងក្រៅនៃក្រុមហ៊ុន។​ក្រុមហ៊ុនអាចចែករំលែកទិន្នន័យកាតតាឡុករឺក៏សរតាមរយៈបណ្ដាញប្រព័ន្ធពត៌មាននេះអាចបង្កើតឲ្យមានប្រសិទ្ធភាពនិងទំនាក់ទំនងថ្មីៗរវាងក្រុមហ៊ុនមួយអតិថិជាននិងអ្នកផ្គត់ផ្គង់របស់ខ្លួនដែលអាចបង្កើតឡោងវិញនូវដែនកំនត់របស់ពួកគេ។
ប្រព័ន្ធដែលភ្ជាប់ក្រុមហ៊ុនទៅនិងអតិថិជនអ្នកចែកចាយរឺអ្នកផ្គតផ្គង់ត្រុវបានគេកំណត់ថាជា Interorganization System: ជាប្រព័ន្ធពត៌មានដែលបញ្ជូនពត៌មានចុឡទៅក្នុងដែនដីផលិតផលនិងសេវាកម្មរបស់អង្គភាពហើយភ្ជាប់ក្រុមហ៊នទៅនិងអតិថិជានអ្នកចែកចាយនិងអ្នកផ្គត់ផ្គង់ឲ្យមានទំនាក់ទំនងនិងគញនាគ្រប់ពេលវេលា។​ព្រំដែណអង្គភាពគឺសំដៅលើតំបន់ផលិតផលនិងសេវាកម្មដែលអង្គភាពទៅដល់និងកំពុងបម្រើអតិថិជានរបស់ខ្លួន។


0 comments:

Post a Comment

furniture

furniture

Furniture in BMC

Furniture in BMC

furniture

furniture

Furniture in BMC

Furniture in BMC
mkbhvvgf

Popular Posts

Visitors

Flag Counter

Social Icons

Our company is providing furniture to make your home look more beautiful.

Featured Posts

Pages